Dostava izdelkov
Ponudnik bo izdelke dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni
partner za dostavo pošiljk je GLS( General Logistics Systems) , - (v
nadaljevanju »dostavljavec«), vendar si ponudnik pridržuje pravico
izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj
učinkovito.
Cenik dostave lahko T-Šport d.o.o. kadarkoli spremeni.
Dostavljavec
vroči naročeno blago naslovniku osebno na naslovu, ki ga je kupec
izbral kot kraj prevzema. Kupnino s stroški dostave kupec plača
dostavljavcu.
Strošek dostave
Cena dostave za Slovenijo znaša 4,00 EUR z DDV za posamezno naročilo.
Pri
nakupu v vrednosti 50,00 EUR ali več, pa stroške dostave (embalažo,
pakiranje, transport, poštnino) krije ponudnik.(ne velja za paintball
kroglice!, samo Slovenija!)
Poštnina gratis ne velja za paintball kroglice in tujino, poštnina se obračuna po veljavnem ceniku!
Odkupnino
paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno /
debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se
vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 %
od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.
Pomembno:Rok
dostave naročenega blaga je načeloma 2 – 3 delovne dni. V kolikor blaga
ni na zalogi, ponudnik o tem obvesti kupca in se s kupcem dogovori o
dobavnem roku.
Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
V
primerih, ko ponudnik pravočasno in v skladu s pogodbo odpremi naročene
izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca
dostave.
Če je bila dostava neuspešna, GLS Slovenia zagotavlja naslednje:
- Če
je prejemnik na dopustu, bo podjetje GLS Slovenia po predhodnem
obvestilu prejemnika paket hranilo za največ deset delovnih dni in jo
ponovno skušalo dostaviti prejemniku.
- Če prejemnika na navedenem
naslovu za dostavo ni mogoče najti, bo podjetje GLS Slovenia na istem
naslovu pustilo obvestilo o prispelem paketu. Obvestilo bo vsebovalo
številko paketa in telefonsko številko podjetja GLS Slovenia. Prejemnik
se mora v roku štirih dneh s podjetjem GLS dogovoriti o novem datumu
dostave
- Prejemnik se mora v roku štirih dneh s podjetjem GLS
dogovoriti o novem datumu dostave. Če tega ne stori, GLS Slovenia,
poizkusi peti delovni dan ponovno dostaviti paket. V kolikor paketa ni
možno ponovno vročiti se paket brez obvestila vrne pošiljatelju. Ponovni
poizkus dostave se izvede le v primeru dostave fizičnim osebam (dostava
B2C).
- Če prejemnika ni mogoče najti na naslovu za dostavo in mu
ni mogoče pustiti obvestila o prispelem paketu (na primer, če je stavba
oziroma vhod za dostavo zaklenjen), potem bo GLS Slovenia paket ponovno
skušal dostaviti naslednji delovni dan. Če je tudi drugi poiskus
dostave neuspešen, bo GLS Slovenia brez obvestila vrnil paket
pošiljatelju.
- V primeru zavrnitve dostavljenega paketa bo GLS
Slovenia paket vrnil pošiljatelju. Če prejemnik v primeru, ko prejme
paket, ki ga mora plačati ob dostavi, ne bo mogel poravnati stroškov, se
to razume kot zavrnitev dostavljenega paketa. V takšnih primerih bo GLS
Slovenia v roku štirih delovnih dneh ponovno poskusil z dostavo v
terminu, ki bo vnaprej dogovorjen s prejemnikom paketa.
- Če
prejemnik paketa ne prevzame v roku desetih minut od prihoda voznika GLS
Slovenia, se to prav tako razume kot zavrnitev dostave.
- V
primeru napačnega naslova bo skušalo podjetje GLS Slovenia ugotoviti
pravi naslov s pomočjo svoje baze podatkov. Če teh podatkov ne uspe
najti, bo o tem obvestilo pošiljatelja in zahtevalo navodila za
nadaljnje ravnanje.
- Če naslovnik ne prevzame naročenega blaga v roku, določenem v obvestilu, se pošiljka vrne pošiljatelju.
Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kvaliteto blaga.